Skuteczny pomysł na biznes to cel, który stawia sobie wielu ambitnych i żądnych sukcesu młodych ludzi. Interes można zrobić nawet na rynku, który pozornie wydaje sie już nasycony.
Serwis, w którym publikuje się oferty sprzedaży, a one pojawiają się równocześnie w najpopularniejszych polskich portalach ogłoszeniowych, związanych z motoryzacją to nowy pomysł na start-up.
Sprzedaż samochodów metodą na biznes?
Osoby, które zamierzają sprzedać samochód otrzymały nowe, a przy tym darmowe narzędzie, które może ułatwić im skuteczną realizację transakcji. Jest nim serwis I-mo.pl.
Różnica w szczegółach
Co stanowi przewagę serwisu w porównaniu z innymi, dostępnymi już od wielu lat na rynku, podobnymi portalami ofertowo-sprzedażowymi?
Nie rozlewaj paliwa! Biznes-Firma poleca program do pomiaru paliwa Satis »
Ideą funkcjonowania tego start-up'a jest przede wszystkim zminimalizowanie czasu i kosztu sprzedaży auta, przy jednoczesnej maksymalizacji liczby osób zainteresowanych ofertą. Publikacja ogłoszenia w serwisie I-mo powoduje jednoczesną publikację w największych znanych serwisach motoryzacyjnych.
Jedyne, czego oferent potrzebuje, by szybko i tanio sprzedać swój pojazd – mówi Robert Butryn, pomysłodawca i-mo.pl - to aktualne zdjęcie i dane techniczne samochodu. W ciągu kilku minut użytkownik tworzy i publikuje swoją ofertę w serwisie, a ta jednocześnie ukazuje się również na innych popularnych portalach motoryzacyjnych, służących do kupna i sprzedaży pojazdów. I-mo.pl został pomyślany w taki sposób, by nawet największy komputerowy laik mógł szybko i bez kłopotu zamieścić swoje ogłoszenie.
I-mo.pl jest przykladem polskiego start-upu, który rozpoczął swoją działalność w marcu 2014 r. i w stu procentach powstał ze środków własnych pomysłodawców, bez wsparcia inwestorów zewnętrznych czy dofinansowań unijnych.
* materiał przygotowany na podstawie materiału prasowego Biznesport.pl