Mr HAMBURGER jest jedną z bardziej rozpoznawalnych marek działających w sektorze usług gastronomicznych, w szczególności na terenie województwa śląskiego. Firma działa od ponad dwudziestu lat (pierwszy punkt Mr HAMBURGER powstał w 1990 roku) i była pionierem na rynku fast food na długo przed wejściem dużych zagranicznych koncernów.
Od lipca 2012 roku siecią Mr HAMBURGER zarządza nowo powołana spółka Mr Hamburger Sp. z o.o., której działania koncentrują się na intensywnym rozwoju sieci punktów gastronomicznych pod niezmienioną nazwą "Mr HAMBURGER".
Podążając za coraz bardziej rosnącymi oczekiwaniami naszych klientów stale poprawiamy i wzbogacamy nasze menu, które w obecnej chwili przybrało nowy, świeży wygląd. Dania przyrządzane w lokalach Mr HAMBURGER są tworzone na podstawie specjalnie opracowywanych receptur, a od października roku 2012 przygotowywane są z produktów dedykowanych specjalnie dla sieci Mr HAMBURGER. Receptury tych produktów opracowaliśmy wspólnie z naszymi kluczowymi dostawcami kotletów, bułek i przede wszystkim dressingów.
Do tradycyjnych dań takich jak hamburgery, frytki czy hot-dogi cały czas dodajemy kolejne, takie jak kebab, pita z grilla, polędwiczki czy skrzydełka drobiowe.
Prowadzone są przez nas prace nad wprowadzeniem do menu sałatek oraz w niedalekiej przyszłości również deserów.
Pod logo Mr HAMBURGER działa obecnie 16 punktów szybkiej obsługi a aż 10 z tych punktów prowadzą nasi franczyzobiorcy. Do końca roku 2013 ze względów logistycznych chcemy skupić się na rozwoju sieci na terenie województw: śląskiego, opolskiego i małopolskiego.
OGÓLNE WARUNKI WSPÓŁPRACY :
Co oferujemy:
- Doradztwo i pomoc w wyszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji (C.H., główne ulice miast, drogi krajowe, drogi gminne, autostrady).
- Doradztwo i pomoc w negocjacjach czynszowych (z właścicielami lokali, komercjalizatorami C.H., z GDDKiA).
- Kompleksowe wykonanie projektu budowlanego i wizualizacji lokalu (odpłatność na preferencyjnych warunkach).
- Pomoc przy uzyskaniu wszelkich niezbędnych pozwoleń (warunki techniczne, sanepid, urzędy miast/gmin, etc..).
- Nadzór nad wykonaniem aranżacji lokalu.
- Zakup mebli i urządzeń gastronomicznych na preferencyjnych warunkach.
- Objęcie partnera umowami sieciowymi na zakup towarów (wraz z sieciowymi zniżkami).
- Objęcie partnerów warunkami sieciowej umowy z firmą obsługującą terminale.
- Zapewnienie ciągłości logistyki dostaw.
- Zapewnienie pakietu szkoleń wstępnych oraz okresowych (cyklicznych, doszkalających, produktowych) dla franczyzobiorcy jak i jego pracowników.
- Zaplanowanie, pomoc w organizacji i nadzór nad kampanią reklamową związaną z uruchomieniem lokalu Mr HAMBURGER.
- Regularne, okresowe wizyty w punktach- wsparcie koordynatora ds. produktu.
- Nadzór nad otwarciem punktu i pomoc w zarządzaniu sprzedażą i personelem.
- Przekazanie całego know-how, podręcznika operacyjnego, księgi wzorcowej, księgi dań, podręcznika obsługi klienta, podręcznika HACCP.
- Działanie pod znaną, rozpoznawalną i popularną marką.
- Objęcie sieciowymi akcjami marketingowymi i promocyjnymi.
- Zapewnienie materiałów marketingowych POS.
- Organizowanie akcji lojalnościowych.
- Podłączenie do sieciowego systemu sprzedaży i sprawne zarządzanie sprzedażą.
- Objęcie kredytem kupieckim na pierwsze zatowarowanie.
- Pomoc przy ubieganiu się o leasing na umeblowanie i wyposażenie punktu Mr HAMBURGER.
Czego oczekujemy:
- Posiadania kapitału przeznaczonego na inwestycje.
- Uzyskania bądź posiadania tytułu prawnego do lokalu przeznaczonego na prowadzenie punktu Mr HAMBURGER.
- Wykonania prac adaptacyjno - remontowych w lokalu, wg projektu wykonanego przez Mr Hamburger Sp. z o. o. (wszystkie punkty Mr HAMBURGER mają jednolitą strukturę i politykę wizualizacji) i przez firmy wskazane przez Mr Hamburger Sp. z o. o.
- Wykonania aranżacji i umeblowania lokalu zgodnego z projektem Mr Hamburger Sp. z o. o.
- Wyposażenia lokalu w niezbędny sprzęt gastronomiczny zgodnie z zaleceniem i wskazówkami Mr Hamburger Sp. z o. o.
- Zakupy towarów i produktów tylko i wyłącznie u dystrybutorów wskazanych przez Mr Hamburger Sp. z o. o.
- Podłączenia w lokalu sieci internetowej i utworzenia w lokalu strefy Wi-Fi (w lokalach z salą jadalną).
- Zaangażowania w prowadzeniu i zarządzaniu punktem Mr HAMBURGER.
- Silnego ducha przedsiębiorczości i pragnienia odniesienia sukcesu.
- Ścisłej współpracy z przedstawicielami Mr Hamburger Sp. z o. o. i stosowania się do zaleceń firmy.
- Uiszczenia jednorazowej opłaty operacyjnej w momencie podpisania umowy franczyzowej.
- Uiszczania opłat miesięcznych (royalty w wysokości 4% od obrotów netto punktu i marketingowej w wysokości 2% od obrotów netto punktu przeznaczanej na marketing sieci)