Klub muzyczny Domówka powstał na początku 2011 roku. Obecnie posiadamy we Wrocławiu 5 klubów muzycznych, restaurację i hotel. Naszym najnowszym projektem który jest owocem wielu lat doświadczeń w branży klubowej jest właśnie Domówka.
Już od ponad 2 lat cieszy się ogromnym, niesłabnącym zainteresowaniem. Wystrój klubu przypomina wielkie mieszkanie podzielone na różne charakterystyczne pokoje. Projekt wnętrza przygotowany przez jednych z najbardziej utalentowanych wrocławskich projektantów młodego pokolenia sprawia że goście czują się komfortowo i swobodnie oraz chętnie spędzają tam wolny czas.
Wrażenie swobody i dobrego samopoczucia wzmaga także koncepcja prowadzenia klubu która budzi skojarzenia z prywatkami – imprezami domowymi – do których wszyscy mamy sentyment.
Domówka to projekt spójny i kompletny , pozwala na stworzenie działalności gospodarczej, która przynosi wysokie dochody już od pierwszych dni, jest lokalem który prowadzi się w łatwy i przyjemny sposób. Jako działalność gospodarcza, ze względu na swój charakter, nie reaguje na wahania rynku i prosperuje stale na dobrych obrotach.
Oferujemy wsparcie na wszystkich etapach wdrażania projektu w życie. Ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu klubów umożliwia nam przekazanie wielu informacji, dzięki którym można czerpać spore zyski z prowadzenia tego typu działalności.
Oferujemy pomoc w dobraniu odpowiedniej lokalizacji, negocjacji warunków najmu, uzyskaniu potrzebnych pozwoleń, wsparcie przy pozyskaniu strategicznych sponsorów i partnerów.
W zależności od uzgodnień proponujemy nasze wsparcie w zakresie:
- adaptacji projektu Domówki do wybranego przez Państwa lokalu;
- wprowadzenia lokalu na rynek poprzez skuteczną i sprawdzoną kampanie marketingową;
- rekrutację i szkolenie obsługi oraz kadry menadżerskiej;
- stworzenie odpowiedniego charakteru lokalu oraz przekazanie niezbędnego know how;
- możliwość stałego wsparcia marketingowego, wraz z prowadzeniem strony www oraz profilu na Facebooku i innych portalach społecznooświatowych (profil www.facebook.com/klubdomowka jest na 2 miejscu w Polsce pod względem ilości fanów wśród klubów, jest jednak niekwestionowanym liderem w Polsce wśród klubów o powierzchni do 500 m2).
Przewidywana suma inwestycji:
Kwota inwestycji początkowej jest zależna od lokalu i stopnia jego przygotowania, minimalnie 300 tys. zł.
Podstawowe wymagania sieci:
- otwartość na know-how franczyzodawcy;
- lokal o powierzchni 300-500 m2;
- zabezpieczenie finansowe niezbędne do uruchomienia lokalu;
- znajomość rynku lokalnego;
- zagwarantowanie osobistego zaangażowania i nadzoru nad prowadzoną działalnością;
- doświadczenie w gastronomii niewymagane.