Partnerstwo na linii Polska i Niemcy może zaowocować zwiększeniem wzrostu gospodarczego w naszym kraju. Nasi zachodni sąsiedzi mają świetnie rozwinięty przemysł i sferę przedsiębiorczą. Mamy więc na kim się wzorować. Do czego dąży projekt „Biznes w Niemczech”, jaki jest obecnie realizowany i koordynowany przez Agencję JUSTA PR?
Nagrodę o wartości 10 000 zł mogą uzyskać uczestnicy projektu „Biznes w Niemczech”.
O projekcie
Projekt „Biznes w Niemczech” jest realizowany już po raz drugi. Umożliwia młodym przedsiębiorcom i naukowcom zdobycie unikatowej wiedzy pochodzącej ze świetnie prosperującego rynku niemieckiego. Celem projektu, jak twierdzą jego koordynatorzy z Agencji JUSTA PR, jest zbliżenie stosunków gospodarczych pomiędzy Polską a Niemcami, szczególnie na rynku bawarskim.
Nagrody i korzyści
Biorąc udział w projekcie „Biznes w Niemczech” uczestnicy mają szansę na zdobycie cennego doświadczenia i know how na niemieckim rynku.
Będą mogli także zaprezentować naszym zachodnim sąsiadom zupełnie nowe, przedsiębiorcze i innowacyjne pomysły. Dzięki temu jednocześnie mogą przyczyniać się do zmiany wizerunku Polski i Polaków w Niemczech, co również jest celem pośrednim realizacji projektu „Biznes w Niemczech”.
Zobacz,
co interesuje polskich przedsiębiorców »
Dla uczestników nie bez znaczenia będą również nagrody. Zwycięzcy projektu otrzymają 5 zaproszeń na wizytę studyjną do Monachium. Potrwa ona 3 dni, podczas których laureaci odwiedzą Monachium, Norymbergę i Lipsk. Spotkają się z przedstawicielami wpływowych organizacji i instytucji. Być może takie spotkania będą skutkować nawiązaniem ważnych kontraktów w przyszłości. Organizatorzy zapewnią transport, nocleg, atrakcyjny program spotkania oraz pomoc tłumacza.
Laureaci ponadto wezmą udział w szkoleniach z modelowaniu biznesu przed odbyciem podróży do Niemiec. Łączna wartość nagród wynosi 10 000 zł.
Uczestnicy
Wszystkie osoby, które chciałyby wziąć udział w projekcie „Biznes w Niemczech” muszą nagrać krótki filmik z prezentacją swojego pomysłu lub usługi, jakie chcieliby wprowadzić na rynek niemiecki. Następnie prezentację należy zamieścić na stronie www.bizneswniemczech.pl.
Termin nadesłania zgłoszeń mija 30 maja 2015 roku.
Po zakończeniu gromadzenia filmików, kapituła konkursowa w czerwcu tego roku wyłoni 5 laureatów, którzy otrzymają zaproszenie do udziału w wizycie studyjnej w Bawarii.