O SYSTENIE FRANCZYZOWYM
Teletorium jest ogólnopolską siecią punktów sprzedażowo-serwisowych akcesoriów GSM oraz telefonów komórkowych. Marka istnieje na rynku od 2001 roku.
Odkryliśmy niszę rynkową nieobsługiwaną przez firmowych dealerów GSM – rynek tanich akcesoriów do aparatów telefonicznych w połączeniu z sprzedażą telefonów bez simlock`a i serwisem GSM w centrach handlowych.
Oferowane przez sieć Teletorium akcesoria są sprzedawane w cenie korzystniejszej niż w salonach operatorskich, a i tak sprzedawcy osiągają narzuty przekraczające 100 proc. w większości grup asortymentowych, ponieważ dostawcą akcesoriów jest największy w Polsce Dystrybutor akcesoriów GSM – TelForceOne, spółka matka firmy Teletorium.
Drugim, równie ważnym, często najważniejszym aspektem działalności jest sprzedaż telefonów komórkowych. Konsumenci coraz częściej odpowiadając na reklamy producentów telefonów wymieniają swoje aparaty na coraz to nowsze, posiadające nowe funkcjonalności. Ten segment rynku rozwija się nieprzerwanie nawet mimo ostatnich zawirowań gospodarczych.
Trzecim ważnym źródłem przychodów jest prowadzony na stoisku serwis telefonów.
Ta strategia pozwoliła franczyzodawcy osiągnąć sukces rynkowy, stworzyć wciąż rozwijającą się sieć stoisk w największych miastach Polski, zlokalizowanych w najlepszych galeriach handlowych. Teraz franczyzodawca dzieli się swoją receptą na sukces ze swoimi partnerami – franczyzobiorcami.