Rentowność minipiekarni oraz okres zwrotu z inwestycji zależy głównie od ilości klientów w danej lokalizacji. Aby osiągnąć okres zwrotu poniżej jednego roku wystarczy już średnio 10 klientów na godzinę. Poniżej prezentujemy przykładowe kalkulacje przygotowane na bazie istniejących minipiekarni. Wymagany kapitał potrzebny do rozpoczęcia działalności wynosi około 60 000 – 80 000 PLN i zależy od wielkości lokalizacji, typu lokalu i stopnia jego przygotowania pod działalność gastronomiczną. W tej kwocie zawarty jest koszt doprowadzenia mediów, zabudowy stoiska oraz jego pełne wyposażenie. Projekt stoiska i nadzór nad jego wykonaniem oferujemy Partnerom bezpłatnie.
UPROSZCZONA KALKULACJA
Inwestycja 60 000 PLN
Zwrot inwestycji w 12 miesięcy
Zysk miesieczny brutto 5 025 PLN
Ilosc klientów / h : 10
Sredni paragon netto 8,5 PLN
Przychód dzienny 850 PLN
Przychód miesieczny 25 500 PLN
Marza miesieczna 14 025 PLN
Koszty stałe miesieczne 9 000 PLN
Zysk miesieczny brutto 5 025 PLN
Inwestycja 60 000 PLN
Zwrot inwestycji w 5 miesięcy
Zysk miesieczny brutto 12 038 PLN
Ilosc klientów / h : 15
Sredni paragon netto 8,5 PLN
Przychód dzienny 1 275 PLN
Przychód miesieczny 38 250 PLN
Marza miesieczna 21 038 PLN
Koszty stałe miesieczne 9 000 PLN
Zysk miesieczny brutto 12 038 PLN
Fornetti wspiera swoich partnerów na kazdym etapie współpracy, prowadzi przez proces uruchamiania nowej lokalizacji juz w fazie jej pozyskiwania oraz pomaga przy negocjacji warunków najmu powierzchni. Fornetti zapewnia przygotowanie odpowiedniego projektu oraz wykonanie stoiska, wspiera w procesie uzyskiwania niezbednych pozwolen. Franczyzobiorca ma zapewniony pakiet szkolen zarówno przed, jak i po otwarciu punktu. Dodatkowo Fornetti dostarcza pakiet materiałów reklamowych, które maja uatrakcyjnic otwarcie nowej lokalizacji. Fornetti prowadzi regularne działania marketingowe, w tym promocje konsumenckie wspierajace sprzedaz. Franczyzobiorca przystepujac do sieci automatycznie staje sie benecjentem ogólnopolskich akcji marketingowych, organizowanych przez Franczyzodawce. Fornetti pomaga takze w organizacji działan lokalnych w przypadku koniecznosci szczególnego wzmocnienia wsparcia sprzedazy. Partnerzy w ramach opłaty marketingowej maja mozliwosc zamawiania materiałów marketingowych, które sa pomocne przy intensykacji sprzedazy, takich jak np. odziez dla pracowników, materiały POS. W ramach tej opłaty Partnerzy maja takze mozliwosc zamawiania ciastek przeznaczonych na degustacje przy organizacji animacji.