Pierwszego sierpnia rozpoczął się nabór do drugiej edycji konkursu Startup Fest 2011 zorganizowanego przez portal Gazeta.pl. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie Startup Fest.
Powyższy konkurs promuje najlepsze pomysły na internetowy biznes. Dzięki konkursowi twórcy najciekawszych startupów mają szansę na przedstawienie swoich pomysłów. Podczas konkursu będą mogli skonsultować swoje pomysły z ekspertami z branży internetowej. Na konkursowym festiwalu znalazło się również miejsce na specjalne wykłady i warsztaty z retoryki, oraz sztuki wystąpień publicznych.
Uzyskana nagroda to bardzo duże wsparcie biznesowe, szeroki dostęp do sporej liczby odbiorców, oraz reklamodawców. Jest więc o co powalczyć.
Główna nagroda jaka została przewidziana to 50.000 tysięcy złotych plus kampania reklamowa w Gazeta.pl o wartości 100.000 tys. złotych. Nagrodę ufundowała Agora. Podczas drugiego dnia konkursu mentorzy, którzy jednocześnie są jurorami wyłonią zwycięski biznes.
Pierwsza edycja konkursu Startup Fest przyniosła 250 nadesłanych zgłoszeń, z czego zostało wyłonionych 20 projektów. Zwycięzcą w pierwszej edycji był Mind the kids, interaktywne aplikacje książkowe służące do rysowania dla dzieci, które działają na urządzeniach mobilnych Apple.
W formularzu zgłoszeniowym należy zawrzeć wszystkie najważniejsze informacje związane z projektem (technologiczne i biznesowe). Wszyscy ci, którzy chcą przesłać dodatkowe informacje mogą to zrobić przesyłając je na adres internetowy: sf@agora.pl.
Honorowy patronat nad konkursem roztoczyło Ministerstwo Gospodarki, a partnerem wydarzenia jest AdTaily. Wsparcie merytoryczne konkursu zapewnia Wyborcza.biz.